Anledningar

Det finns många anledningar till att jag mår som jag gör! Jag skriver en del om att mitt hjärta är krossat, men han är inte anledningen! Det är "bara" grädden på moset! Honom älskar jag, men det finns en människa jag hatar!
Hatar, hatar, hatar......för han förstörde mig! Han är nog orsaken till att jag lyckades förlora min kärlek! För han fick mig till att tappa mig själv....ännu mer! Bilden är en av många jag har! Tänk er, jag var förlovad med den här människan!


                                              




Kommentarer
Postat av: Monica Owredsson

H-J-Ä-l-p!!!Vilket intelligensbefriat språk!!!
Kan du verkligen inte hitta en vettig karl?????

Svar: Han är inte kvar i mitt liv....inte fysiskt i alla fall! Psykiskt har han satt sina spår!
Miss Destiny

2012-12-01 @ 22:22:12
Postat av: Jenny J

Fyyy fan,skottpengar på den jäveln,så där säger man inte till NÅGON människa. Kram kram kram på dig sötis <3

2012-12-01 @ 23:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!