Bra känsla!

En dag med positiva tankar, positiva känslor! Det löser sig helt enkelt! Visst har magen knutit sig och saknaden är enorm, men ändå har jag en känsla att det blir bra!
När jag träffade T, så hade jag en väldigt låg självkänsla! Ni vet ju lite varför, pga min fd fästman (skäms att säga det).
Jag visste att jag behövde jobba med mig själv och förtroendet till andra människor fanns inte! Efter min tablettöverdos fick jag med hjälp av avd 124 på Kronparken hjälp att komma i kontakt med kvinnofridsmottagningen. Jag var där, men jag hade redan kvävt förhållandet, det var försent! Jag tror inte han orkade med mitt dåliga självförtroende och mitt bekräftelsebehov. Jag VET att jag inte är ful, jag VET att jag är en bra människa! Det har jag fått höra massor av nära och kära också! Har man ett förhållande så finns det vissa saker man enbart delar med varandra....tänker inte gå in på det djupare! Men det fick mig att känna mig så liten på jorden, som att jag inte dög! Då sa jag ifrån, flera gånger! Eftersom det fick mig att må sämre, min självkänsla blev sämre. Ändå ville vi försöka om och om igen! Men vi har inte samma syn på förhållanden, värderingar och kärlek!
Nu är jag här idag! Ensam! Men jag vet att det är nu jag kan, ÄNTLIGEN, jobba med mig själv!!
Det är nu jag kan börja leva och inte haka upp mig på att jag måste hitta någon att dela livet med! Jag har min stora kärlek varannan vecka, min son! Vi klarar oss alldeles utmärkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!