Do not disturb

Jag har sysselsatt mig big time sen igår! Jag har stickat! En grej som jag tydligen blir lugn av.... 2 mössor senare, sitter jag nu i soffan o är skittrött men känner mig rastlös! Så ska strax krypa ner i sängen bredvid min lillskit.
Imorrn ska vi bada! Jag tänker faktiskt köra några längder så jag kommer igång med träningen igen! Sist jag var deppad så utövade jag yoga ganska flitigt och det var toppen! Inte bara för huvudet utan även vigheten! Jag kände mig väldigt smidig! Så det ska jag börja med igen.
Tänkte även börja med styrka, men är lite feg! Jag är rädd att göra fel.... Men det löser sig!
Sov gott!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!