Hmm....

Det är nu jag ser vilken utbildning jag har..... Jag försöker ställa diagnos på alla jag pratar med, pratar och stöttar (precis det jag inte ska). I väntrummet igår t.ex. Mellan mina gråtattacker serverade jag en kopp te till en gråtande tjej, jag pratade med/stöttade en anhörig vars tjej spårade ur totalt i väntrummet! Lee i ett nötskal!!
Sen jag kom in hit till obs-avdelningen har jag mest varit på rummet! I natt sov jag knappt nåt, så det blev både sobril o nån annan medicin som fick mig att sova ett par timmar iaf. Har försökt sova en stund på dan, men har inte kommit till ro! Så inatt får jag både insomning och sömntablett.
Så efter en dag med intvingad mat (jag själv har gjort det) o förhoppning om massa sömn så hoppas jag att det blir utskrivning imorrn! Nu är jag på gång med allt! Första antidepp-dagen är gjord, nu är det bara att vänta 4 veckor tills de börjar stabilisera mig!
Jag längtar!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!