Jag är ledsen!

Gomorron!

Jag har sovit hela natten!!!! Vaknade när skötaren kom med medicinen vid 8. Förstår ni vad skönt det är att inte vakna kallsvettig, orolig flera gånger per natt!
Jag känner mig visserligen trött, men det finns ju orsaker! Huvudet får aldrig vila från tankar, jag är ledsen. Så har det varit ett tag så vem skulle inte vara trött!

Ledsen, vilsen, orolig..... Det är jag! Ganska frisk med många som kommer hit! Igår delade jag rum med en kvinna som var helt övertygad om att hon var jagad av zigenar-dvärgar! De gav henne ström på nåt sätt, därför var hennes blodtryck högt. De bodde på vinden och hann alltid städa undan efter sig innan polisen kom!
Jag är ledsen....har varit länge...så länge att jag inte fixar att ta mig ur det själv.....inte nån psykos!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!