Lycka

Det är att ha sin familj och sina vänner! Att de orkar med mig överhuvudtaget kommer jag aldrig förstå! Utan de hade jag inte fixat det här! Jag är evigt tacksam!

Som sagt, dagen har varit jobbig! Men ett "bryt ihop" och ett samtal med mamma så blev det bättre! Jag kom på att jag inte gråtit på ett tag, det är ju ett sätt att släppa ut det sorgsna!
Jag har nog bara gått runt med mitt bomull i huvudet, inte fattat någonting, hoppats (innerst inne).
Sen vill jag ju inte gråta framför Hampus, så det är också en anledning! Han har varit med om tillräckligt!

Imorgon är en ny dag med nya måsten! Finns det inga så letar jag reda på de!

God natt med er vilka ni nu är <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!