Minnet....

Min fina syster påminde mig igår om varför jag slutade med fluoxetin (antidepp) sist. Jag gjorde det inte bara för att jag "mådde bra", jag gjorde det också för att minnet var inte som det skulle! T.om det har jag glömt!
Minnet idag är inte det bästa, så hur ska det bli nu när jag börjat medicineringen igen? Tror jag ska fixa ett armband med namn och telefonnummer på!!
Skämt åsido! Den här gången tänker jag absolut inte sluta med den. Huvudsaken jag mår bra! Hellre en snurrig och glad Lee än en ledsen Lee!

Kan till att börja med tala om att jag har sovit jättebra i 2 nätter!!! Tack vare piller, men alla vet vad dålig sömn gör med humöret!
En av medicinerna ska jag ta 2 av, den som får mig att sova hela natten. Med tanke på att jag inte vaknade av 4 härjande barn nu på morgonen, så tänker jag sänka den när lillhjärtat är här! (ok med psykiatrikern).
Det är inte sömnpiller! Snarare lugnande, som verkar ångestdämpande dagen efter.
Alla mediciner är ju än så länge på prov! Antideppen vet jag funkar, men resten är det.
Stabil.....det är det som jag är ute efter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!