Olustigt

Igår somnade jag gott, men det var tack vare insomningstabletten!
När jag var på väg isäng så fick jag fruktansvärt ont i livmodern! Det gjorde ont att andas..... Så i fosterställning o nära till gråt somnade jag!
Tror det är dags att kolla upp sattyget! Jag har hormonspiral o systor har en nära anhörig haft! Kan tänkas att det var en som sprack igår.....

Annars är det skapligt! Lite rastlöshet i kroppen, säkert biverkningar på några av medicinerna!
Jag känner mig inte speciellt ledsen längre iaf! Otroligt skönt!! Men den känslan kan ju komma som en blixt från klar himmel, så än ropar jag inte "hej"!
Det tar ju ett tag innan antideppen funkar som den ska och jag har bara ätit den i 5 dagar. Lite nervös är jag.....för sist den blev insatt sänktes jag ännu mer efter 2 veckor!

Jaja! Nog om det! Ha en bra lördag hörrni, det ska jag ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!