Spoiled!

Ursäkta för mitt icke bloggande idag!
Hampus var hemma från skolan pga ovisshet med bussar! Jag gick upp som vanligt och kollade vädret, försökte hitta info om hur bussarna gick, men det var ovisst! Så jag gick isäng igen!
Sen blev jag väckt av telefonen och ett erbjudande om att fixa naglarna! Självklart!!! Flög upp ur sängen för att fixa bilen och byta alla däck (igen)! Inget man gör med nya naglar....
Så jag har haft en "skämma-bort-mig-själv-dag", fixat ögonbrynen, snyggat till håret på sidorna!
Tänk vad lite som behövs för att få en på så bra humör!
Hoppas det håller i!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!