Pepping pågår....

Gör ett försök att muntra upp mig själv. Jag älskar julen, men nu känner jag ingen glädje.....
Det var ju inte det här fönstret jag skulle julpynta, inte mina heller! Det var ju därborta....dit jag skulle flytta! Nu får jag julpynta fönster hemma hos mamma istället, dit jag och Hampus ska flytta! Eftersom fr.om 1 februari har vi inte lägenheten kvar.....31 år o hamnar i tonårsrummet igen. Så jävla patetiskt!!
Det var inte det här jag hade planerat! VI planerade en framtid......tillsammans!




Kommentarer
Postat av: Karina Ovredsson

Tänk vilken tur jag har som får hjälp och sällskap hemma, fast jag förstår dig. Vi måste hjälpas åt att göra det bästa av situationen så du får en ny grund att stå på. Kram!

2012-11-28 @ 08:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!