Flaggan föll.....

Förlåt att jag inte bloggat!
Har nog haft "livet" på paus....om man kan säga så! Ni som står mig närmast vet vad jag pratar om!

Jag har nog inte fattat vad som har pågått......i all jävla kärlek!! Pga en människa som inte bryr sig, om sig själv eller andra (T) så har jag oroat många!
Vissa har trott att jag ska dö.......supa ihjäl mig, ta livet av mig etc. FAN vad det gjorde ont att höra! Jag har inte sett det!!! Jag som har varit klok, det är mig folk frågat om råd.... Vad hände?

Jag har iaf haft en kanondag med Hampus!!! Vi har shoppat lite.....lite, ätit mat (ynka 42 :- kostade vår mat), varit på bio o bara haft det bra!
Å det är nu man inser......det är nu man förstår vilken skatt man har!! Tänk att jag har äventyrat hans framtid......




Kommentarer
Postat av: monica owredsson

Nu tror jag du ääääntligen är inne på rätt spår!
Fortsätt så snälla du......

2013-02-23 @ 20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!