Glasklart

Vidrig! Jag känner mig vidrig! Vill bara skrubba mig ren från de senaste 6 månaderna!
I onsdags åkte jag till T för vi skulle "prata", ett hopp om att sluta förnedra, bli sams o gå vidare!
Det kändes bra, men lite stelt! Vi pratade om allt mellan himmel o jord! Vi bestämde ännu en gång att han skulle följa med på min stundande fotografering (berättar mer sen), vi berättade vad vi kände för varandra..... Ja, det kändes bra! Jag sov kvar vad allt det nu innebär!
Sen hände något!! Jag sms:ade några gånger, inget svar! Lackade ur o skrev att jag skulle hämta alla kvarglömda saker idag, sagt o gjort!
När jag kommer dit, så är det en tjej på väg ut för att röka! Inte vilken tjej som helst, en tjej T har pratat ogillande om!
Kände mig ganska lugn, tog mitt, sa vad jag tyckte o tänkte, åkte därifrån!
Hur länge har det pågått? Har jag varit ett skämt? Är allt han sagt till mig en lögn?
Jag känner mig billig, lurad, förnedrad! Fast egentligen borde jag vara glad som inte gått vidare!
Den där tjejen är billig, inte jag! Stackars H........




Kommentarer
Postat av: monica owredsson

Ett litet tips bara:Använd rotborste och desin-
fektionsmedel!!!!!

2013-02-11 @ 19:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!