Upp som en sol!

Eftersom jag lyckades somna rätt tidigt igår så har jag vänt o vridit på mig sen 5 imorse. Men klev upp halv 9.
Kände energin sprudla när jag såg att solen sken, så jag tog stavarna och gick en powerwalk! Superskönt!!!
När jag kom hem igen så kollade jag om magmusklerna fanns kvar!
Nu ska jag verkligen försöka hålla igång det här! Jag vet själv hur bra jag mår av träningen! Tänkte försöka leta reda på min yoga-träningsskiva, för den är toppen!
Många tror inte på yoga.....speciellt karlar, men vem vill inte ha en smidig tjej med fina muskler? Styrka, smidighet och sinnet! Mitt program är kanon!!! Det var den som hjälpte mig ur min förra depression.
Nog om det! Nu ska jag färga håret i fixa lite med rakapparaten! Vem som helst vet att frisyren får en att må som den ser ut ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!