Brinner!

Tankarna snurrar hejdlöst! Varför i helvete kan man inte vara ärlig!
Är det så svårt att säga: "Lee, jag vill inte ha dig", eller: "Lee, jag fixar inte att du mår dåligt och kan inte stötta dig", eller: "Jag vill bara ligga med dig"! Vad som helst!
Inte: "Du är en 11-poängare så kom hit o prata om du tycker det är värt det"! Jag ville prata, men jag åkte inte dit! Gick det? Nä..... När man bara duger ibland, så gör man!
Jag kallade mig själv för "Gummibollen".... Fram o tillbaka! Hoppades! Hoppades få stöd, hoppades få kärlek, hoppades få trygghet!
Nu undrar jag varför?? Var det bilen? Var det sex? Var det för att jag städade? Var det för att jag handlade mat? Vad fan handlade det om??? Kärlek? Ja, från min sida!
Frågor jag aldrig kommer få svar på..... Men tror ändå inte jag vill veta....för jag tror jag vet.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!