Move on

Har lagt bloggen på is ett tag..... Det finns agg och saker jag inte velat skriva om. Saker som har tagit över och inte tillåtit andra känslor.
Men nu känner jag att orsaken till det inte är värt att ens ägna en tanke!
Trots allt har jag lyckats ta mig genom den tuffa perioden när man "dimpar" vid insättandet av antidepp. Jag har så otroliga människor i min närhet som orkar med mitt humör, min osäkerhet.
Nu ser jag bara framåt och längtar till framtiden då alla pusselbitar sitter på plats!
Å vilket pussel!!!!! Efter det här så ska det mycket till innan någon/något lyckas ha isär det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!