Rykten

I den här lilla hålan jag befinner mig i så blir det alltid en höna av en fjäder!
Det jag kommer skriva nu kommer också bli det! Rykten i ett nötskal!!

Hampus har flyttat till sin pappa och kommer vara hos mig varannan helg!
Han blir påverkad av hur jag mår!
Detta togs upp för länge sen, men jag har blundat! Han kommer må mycket bättre av det här och jag kan fokusera på mig själv och då också styra upp livet som har totalkraschat!
Det här är ett gemensamt beslut av oss föräldrar! Han är inte "tagen" från mig och inga myndigheter är inblandade!
Det är vad som är bäst för oss båda, framförallt Hampus!

Mitt hjärta värker! Men det kommer bli bra! Jag är glad att jag insåg det bästa för oss alla......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!