Skylla mig själv!

Jag tar som vanligt på mig skulden! När nåt är fel "Skyll på Lee"...... Ja för fan! Allt är mitt fel! Jag råkade krascha ett glas i packningen (hemmet som jag skyller på någon annan att jag inte har) men vad gör det? Just det glaset går att ersätta! Just det glaset.......för DET har inga känslor!!!
JAG min jävla kärring (läs alla svordomar som finns om en kvinna) har glömt mina vänner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mina fina vänner, som den där jäveln......vad ska man säga? Har tagit tankarna från för man litar inte på honom? Vad vet jag? Fucked up???? Oooo yes!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!