Må du brinna i helvetet!!!!

Det är sådana här dagar som man tänker att man inte borde ha släppt in vissa människor i mitt liv!
Lättare sagt än gjort, absolut! Jag är en människa som ser gott i alla, det är inte förrän det är försent som jag upptäcker det! När fan ska jag lära mig? Kommer jag någonsin lära mig?
Pga den människa jag är ställer jag till det rejält för mig själv och andra! Jag ser mig själv som en börda! Men jag försöker kämpa!!
Livet är inte en dans på rosor, lika sant som att storleken inte har någon betydelse!
Idag vill jag sola o bara ha det skönt! Men när jag sitter där så snurrar tankarna o jag blir inte klok! Försöker med musik för att sluta tänka, men det hjälper inte!
Innan jag blir totalt galen igen, kommer jag antagligen gå in o kolla på en film eller lägga mig att sova!
Gah!!!! När ska det vända? Jag vill vara glad!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!