Mitt race

Idag är en dag då jag inte orkar bry mig! Eller jag vill inte bry mig! Jag träffar vilka jag vill, gör vad jag vill, säger vad jag vill!
Det finns de som fortfarande har invändningar till vilka jag träffar! Tror det handlar om svartsjuka! Men efter vissa val så har den människan inte ett skit att säga till om! Jag tänker ha de människor runt mig som får mig att må bra!! Det roliga är att just den människan INTE får mig att må bra! Den människan har läst mina sms i smyg, blivit svartsjuk, fast vi inte haft en annan relation mer än vänner! Fattar inte grejen! Äsch! Nu kör jag!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!