Tuffar på

Ännu en gång kommer bloggen på sidan av!
Det märks direkt när jag mår dåligt! Då skriver jag inget här, eller på Facebook.
Nu har det iofs varit stabilt ett tag!
Jag var tvungen att sluta med en av medicinerna iaf! Jag var med om något väldigt otäckt! En ovanlig biverkning, då det kändes som att någon tog över mitt huvud! Jag kände mig helt väck! Som tur var hade jag ringt min psykiatriker ett par dagar innan det blev som värst, så han sa att jag skulle sluta på en gång. Antagligen blir det till att testa en helt ny medicin när jag ska tillbaka! Tyvärr tar det lång tid innan man får bukt på det här! Var väl därför jag blev sjukskriven 2 månader på en gång!
Men just nu känns det bra! Det tog ett tag innan biverkningen gick över, så det kommer väl en dipp snart! Hua!!!
Å vet ni! Jag var nykter i 5 veckor!!! Idag har jag inget behov av att supa ner mig/dämpa min ångest! Visst, en öl kan vara gott o det kan stanna där också!
En annan sak som har "hänt", jag och mitt ex har skaffat oss ett sunt förhållande! Vi funkar inte tillsammans som ett par just nu, så vi är vänner idag! Han betyder mycket för mig o jag tror jag inte är helt hatad av honom heller! Allt känns stabilt idag! Så nu hoppas jag att det fortsätter på det spåret!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!