Snart börjar nedräkningen!

Näst sista dagen på det här året är snart över! Jag tillbringar den till att städa. Imorgon väntar jag gäster, närmare bestämt 10 stycken! Det kommer bli jättekul! På morgonen ska vi enligt tradition iväg ut i skogen o grilla, äta ärtsoppa och ha det mysigt! Det hade ju inte gjort nåt om det varit snö och minusgrader, men det kommer väl hoppas jag!
Igår var vi bjudna på champagne/mingel/inflyttnings party, men det blev inget för jag tillbringade kvällen med att jobba! Lika bra det så jag fick använda orken till att städa!

Nu ska jag ta en kopp kaffe med mamma innan jag fortsätter städa!

Ha en skön dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!