Vad ungar kan stöka till!

Jag städade så fint här hemma igår, ja det var fint tills syrrans pojke och brorsans två barn kom! Snacka om att vända upp o ner på huset! De vände inte bara upp o ner på Hampus rum, utan de fortsatte på nedervåningen! HU.... Så det var bara att börja om från början!! Jag vet på ett ungefär vilka leksaker Hampus leker med, så de ligger i en låda i hallen. Men när de andra kom så ville de leka med ALLT och det är inte lite saker jag pratar om! Men de hade kul, det är huvudsaken!

Pga av barnen så blev det ingen promenad igår, fy skäms! Men jag är ledig två veckor till så gott om tid finns det! Förutom idag då jag ska jobba! Ska bli skitkul att träffa mina gamla jobbarkompisar, bara det gör att det blir en fröjd att gå dit!
Nu blir det frukost, sen ska jag umgås med sonen eftersom han förhoppningsvis sover när jag kommer hem ikväll!

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!