"Vinterpromenad"

Idag ska jag ta en låååång promenad med Dimon! Båda jag och hunden behöver verkligen det nu! Jag har nog aldrig känt mig så trött, fast jag är ledig. Så långpromenader hjälper nog :)

Snart hoppas jag att kallelsen till överviktsenheten kommer. Jag har passerat patientgarantin för länge sen! Men jag läste i UNT att det var väntetid på 6 månader för att få komma in, iof har jag passerat det också. Men jag har lite överseende eftersom det är helg. Det ska bli så otroligt skönt att få hjälp med mitt problem, så jag för en gång skull får må bra!

Nu ska jag och Hampus gå över till grannen och äta frukost. Bortskämda :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!