Ännu en väggmålning!

Jag känner mig så otroligt kreativ! Den här veckan har jag målat på TVÅ väggar och veckan är inte slut än!
Den här är jag också otroligt nöjd med, allt är för hand! Så jag kan inte tipsa om schabloner och sånt :) Nej då, skämt åsido. Jag trodde inte att jag hade en sån stark ådra i mig, som kunde göra sånt här! Men nu har jag bevisat det för mig själv. Fy vad jag spyr komplimanger till mig själv :)

Här är det otroligt bra resultatet!
image39
image40

Nu ska jag lata mig framför tv:n

Ha en bra torsdags kväll!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

OTROLIGT snyggt!!!!!!

2008-04-18 @ 15:37:30
URL: http://thegirlwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!