Framtiden planerad!

Igår följde jag med min sambo hem till svärfar för vi skulle greja lite med veden. Det kändes ju bra ända tills allt kom på plats! Jag vet inte hur mycket det är som ligger så fint och väntar på att bli kapad och klyven! Skulle vi kapa och klyva allt med klyven så hade vi göra hela sommaren (vem vill det), så vi har lånat en maskin som kapar och klyver på en gång. På det viset spar vi säkert 2 månader :)

Sambon och sonen har åkt dit igen, jag ska också dit men jag känner att det är någon som behöver styra upp hemmet. Vem kan det bli om inte jag!

Ha en skön och lat söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!