Lilla häxan!

Då var man tillbaka där man hör hemma! I skolan! Lite annorlunda blev det första dagen! En av mina kamrater (som jag tycker mycket om) har brutit benet och kommer vara hemma en tid. Jag lider verkligen med henne, men hoppas att hon kan/orkar komma tillbaka tidigare innan gipset plockas! Jag håller tummarna!

Jag fick höra ett och annat av min kära sambo i söndags, han kallade mig för "Häxan". Han menade att nu är det skola igen och jag går in så pass i det så jag är frånvarande och lite "elak". Hm....det gjorde att jag fick en liten tankeställare! Jag ska tvinga mig själv att plugga långt innan det är dags för prov, så jag slipper sitta i sista minuten och låta mina aggressioner (möjligen stress) gå ut över min familj!
Så nu tänkte jag börja med ett avslappnande bubbelbad med min sambo :)

Ha det gött mina vänner!



Kommentarer
Postat av: lena

Och den vännen tycker mycket mycket om dig också!!!! Kramar från "kryckan"!

2008-04-09 @ 18:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!