När våren spirar, spirar ideerna!

Jag får så himla mycket ideer när det blir vår! Vi har bott i huset i snart 4 år och jag har gjort mycket förändringar i trädgården, mer än vad man kan tro.
Jag har tagit bort massor med blommor och buskar (förra ägaren gråter nog blod), mest för att det var alldeles för mycket och det skulle ta upp alldeles för mycket av min tid. Är man småbarns förälder så vet man vad jag pratar om!
Sen är jag ute efter att få göra det på mitt sätt. Även om det är fint redan, så vill jag att det ska vara MITT.
Jag är väldigt sugen på att lägga plattor just nu, men det ska ju kosta så mycket pengar! Pengar vi inte har just nu (student)
Men nån gång ska det bli den här stilen:
image36

Gillar den här stilen väldigt mycket! Men jag tror sonen ska få växa lite till, annars får nog inte stenarna ligga så länge :)

Nu ska jag ut och kolla läget i trädgården!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!