Värdelöst vetande!

Jag känner mig redan less på skolan! Det är samma samma, upprepningar hela tiden! Igår kväll och idag satt jag vid datorn pch skrev på arbeten....... Jag vill ju vara ute i det fina vädret, nu när våren äntligen är här!!!!
                                       image33
Just nu längtar jag till jul då jag är fardig undersköterska och kan börja jobba!! Slippa skolbänken!! Tjäna pengar!! Listan kan göras lång......
Imorgon ska jag få göra lite praktiska övningar, klippa stygn på en katt *haha
Det är ju alltid en början....

Nu ska jag bara skita i allt och sätta mig framför tv:n och vänta in "Greys anatomy"
Så kanske det känns lite lättare imorgon!

Ha det så bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!