-4,4 kg!!!

Det är ju helt otroligt!! Jag har minskat 4,4 kg på bara 2 dagar!!! Det kan ju inte vara sant! Men det måste det ju vara eftersom jag väger mig på samma våg! Fast det är ju inte konstigt när man endast ska få i sig ca 1000 kalorier/dag. Nu får ju inte jag det, eftersom det vill gärna komma ut lika fort igen!
Jag har ialla fall fått kontakt med dietisten och väntar på att hon ska ringa upp igen, så får vi se vad som händer.
Men jag känner att det lutar åt att jag hoppar av den här studien. Jag tänker på skolan o allt som ska fixas. Det tror jag inte att jag kommer göra om jag fortsätter, man kan ju lugnt säga att jag tappar koncentrationen.
Jag var med en kompis till Uppsala idag och jag sa som det var och hur jag kände mig. Hon var nog lite orolig för hon frågade flera gånger om jag var ok :) Jag krockade iaf inte!!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe i väntan på att dietisten ska ringa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!