Busigt!

Äntligen har jag fått bort färgen från golvet. Jag fick ta till morakniven och skrapa bort den, för att sen skrubba med disksvampen. Det syns nästan ingenting längre.... Jag tror inte vi gör om misstaget att ställa färgburkar framme :)

Just nu står mina kära i dushen för att tvätta av sig allt bus. Vi har jagat, kört med traktorn (sonens lilla) i full fart och bara haft det kul.
Så nu blir det nog lite popcorn och en bra film, kanske The Happening :) Jag ger kritiken/rosorna imorgon!

                                                   

Sov gott mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!