Då var det igång!

Nu är det till att köra hårt den här veckan och 2 till. Sen ska alla utom jag ut på praktik, för jag tar mitt pick o pack till sjukhuset och förvandlingen till "Nya Lee".
Det känns lite tokigt att missa praktiken när alla andra gör den, men jag kommer få ta igen den efter terminens slut. Vilket med andra ord gör att jag inte kan kalla mig för uska förrän nästa år.....
Sen messade svärmor idag, hon kom på att vi har biljetter till Joe Labero 20 september. Typiskt!!! Jag är med all säkerhet kvar på sjukhuset då, om inte annat är jag nog trött och så efter omställningen. Så det blir nog någon annan glad själ som får överta min biljett.

Ja, mer då! Jo jag sliter på med min flytkost, fast ett annat märke som är laktosreducerad. Den funkar mycket bättre.
För att orka med skolan har jag bytt ut alla mål utom middagen till flyt och det känns bra. Saken är den att jag inte minskar i vikt och det är ju det jag vill göra!
Folk har frågat mig om jag har gått ner, så det har i alla fall gett något resultat (utom på vågen) och det tycker jag är skumt!
Det ska bli spännande att träffa dietisten på tisdag och höra vad hon säger :)

Idag blir det till att plugga lite, sen blir vi bjudna på mat hos "svärmormor". Det är alltid lika kul att äta hos henne för hon gör så grymt god husmanskost *mums. Fast jag håller ju igen lite nu för tiden, men det ska nog gå bra!

Åter till pluggandet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!