Denna målarfärg....

I det förra inlägget skrev jag om ett missöde min son orsakat. Det var inte roligt att få bort allt och det luktar lacknafta i hela huset fortfarande!
Igår skulle jag sätta upp nya fönsterlampor i sovrummet och upptäckte till min förskräckelse att busfröet sprang in dit för att gömma sig under sängen, med oljefärg på sig!! Det är stora fläckar på båda sidorna, en där han smet in och en där han gick ut...... Mitt nya fina golv!! Så idag blir det till att skrapa, i alla fall det som går *snyft

Annars blir det väl att försöka städa huset. Det vankas kalas i helgen för min sambo som fyller 26 år, visserligen på torsdag men det är enklast att ta det när de flesta är lediga.

Snart vankas det operation för min del. Självklart krockar det med min efterlängtade praktik på UAS, men jag tänker absolut inte skjuta upp det här. Mer än ett år av väntan har det blivit.
Jag får veta om jag kan behålla min plats på UAS när skolan börjar igen, för den är ändå 5 veckor och jag tvivlar på att jag kommer vara hemma så länge..... Så nu får ni hjälpa mig att hålla tummarna till att jag får behålla platsen.

Sen kanske jag lägger in lite nya bilder på mitt nya fina sovrum och även sonens "Döskalle-inspirerade-rum". Han har valt det själv :)

Ha en bra dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!