Ha! Det kommer inte gå!

Jag är så förbannad på mig själv! Jag rökte en cigg igår....... *grrrr
Jag tror inte att det kommer gå vägen det där. Vad jag förstår så har mina nära o kära slagit vad om att jag inte kommer klara det, jag tror de känner mig bättre än vad jag gör!! Helt otroligt!

Idag började jag med "Modifast". Det ska jag klara!!! Men det tror jag blir enklare pga att jag har press från olika instanser på sjukhuset. Fast det är nästan så jag vill kräkas av dem *urk och då har jag bara smakat dem jag trodde jag skulle gilla mest (kaffe o choklad). Så till mellis ska jag tvinga i mig en vanilj tror jag.

Ja, nu ska jag nog färga håret så det försvinner lite mer tid av dessa 4 veckor som jag ska pinas med Modifast.....

Hoppas ni får en bättre dag än mig!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Men stumpan,EN cigg är hur bra som helst!!!

En cigg då o då,gör ju inget,det är värre om du kör på ett paket varje dag.Tycker du är jätteduktig!!

2008-08-20 @ 12:57:32
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!