I´m a mess....

Nu har jag gett mig i i någonting som jag inte är säker på att jag ska fixa!
Jag har slutat röka!!
Inte nog med det så ska jag till sjukhuset imorgon och hämta mina måltidsersättningar. Så jag ska sluta äta också!!
Hmm..... hur ska det här sluta?!? Jag kommer nog vara singel de närmaste 4 veckorna, för "Miss Destiny" kommer förvandlas till "The witch"

                                                                 

Nu får ni hålla tummarna med mig, att jag ska fixa det här!!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Jag håller definitivt tummarna för dig,vännen,du kommer lyckas!!!Pöss

2008-08-18 @ 15:59:16
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller tummarna för det hoppas allt kommer att gå bra.Ses kram

2008-08-19 @ 13:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!