Kö på FK!!

Eftersom det bara är två veckor kvar till operationen (iiiih.....känns overkligt) så är det ju en del som ska fixas.
Jag har fixat med csn och tagit "studieuppehåll" i fem veckor, eftersom jag egentligen skulle haft praktik, men skjuter fram den i stället. Sen skulle jag ringa försäkringskassan och kolla med dem hur ekonomin går ihop under tiden jag är sjukskriven. Jag behövde bara höra hur många det var som stod i kö.......95 stycken!!!! Jag slängde på luren!!
Jag antar att det är många föräldrar som ringer nu eftersom det är penningar på väg in.

Annars är det ganska lugnt! Jag jobbar lite med helgdagar (öööh tänker ni nog). Jag skriver lite mer ingående hur några av dem ser ut, vad vi gör för att fira dem osv. Ganska intressant faktiskt! Det var ju trots allt i grundskolan som religionen fanns på schemat sist! Så jag börjar känna mig lite kristen :)

Nu ska jag umgås och frisera syrran och hennes pojke.

pö  v  ujvyu,kigbvrfd  zx-fdbä, å påöö (min systerson klottrar lite)

Ha d!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!