Lacknafta på golvet.....

Tänk om jag inte haft det tålamodet jag har!!! Tokig blev jag, men det är bara att bita ihop!
Min son tyckte att golvet i hallen inte var fint som det var, utan han tog en 2 liters burk mad oljefärg och skvimpade ut.......
Jag höll på att smälla av!! När han hörde att jag var på väg ut i hallen så sprang han upp på sitt rum, men det var bara att följa spåren i trappan.... Det fanns ingen annan lösning att gå lös med lacknafta och svamp. Sen var det bara att skrubba unge och kasta kläderna han hade på sig.

Inte nog med det, så var jag då precis på väg in i köket för att ta ut den goda pizzan vi skulle ha till middag. Den blev en aningen bränd, men det gick ganska bra ändå.......

Det är nog bäst att hålla sig i sängen resten av kvällen!

Ha d!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!