Modifast

Det här var det värsta jag har varit med om.
Det är första dagen med dieten och jag håller på att gå under! Inte pga av hunger utan för att jag får kväljningar av skiten!
Jag fixar deffinitivt inte vaniljsmaken, den åkte i slasken. Efter det var det kört.........det gick inte med någon annan smak sen!

Jag blir så besviken!! Jag tänker ge det några dagar till (tills jag är helt slut) sen får vi se!
Den här dieten är mjölkbaserad och jag dricker inte mjölk, annat än i kaffet (som jag inte får göra nu). Därför undrar jag om det kan vara så att jag är lite laktosintollerant......
 Nu ska jag pina i mig en och försöka ta mig till affären för att köpa Loka och hundmat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!