Nu drar jag....

.......till Glada Huddik!
Det ska bli riktigt skönt med lite miljöombyte. Det behövs lugn och ro nu efter en hård "jobbar-månad". Jag har alltid sagt att jag aldrig ska jobba heltid inom vården, men nu blev det så! Det har resulterat i få lediga dagar, jobb 3 helger i rad och långa pass! Inte nog med det så har min son hamnat på sidan om (känns det som). Vi har inte träffats så mycket den här månaden och det märks nu. Det är som att han är rädd att jag ska försvinna, det är oftast bara mamma som duger nu.
Men nu är det bara att njuta! Hela familjen är ledig i 2 veckor, jag och sonen till den 25:e.
Sen börjar allvaret igen! En termin till i skolan innan man kan kalla sig för undersköterska..... Längtar till den dagen jag kan börja jobba och tjäna storkovan (man kan ju alltid drömma om det)

Ha en jätteskön vecka, så hörs vi snart igen!

Kramisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!