Ny mobil

Japp! Jag ledsnade på min "gamla" som levde sitt eget liv. När man stoppade i laddaren så stängdes den av........ Så den har blivit kasserad och ersatts med en "tjejig" telefon! Jag är supernöjd med den och kan rekomendera den om det är någon som är ute efter en ny. Den finns inte bara i rosa :) utan också i rött!

Skitsnygg, eller hur!
                      

Jag har precis "ätit" frukost (en supergod choklad-shake) och ska väl springa genom duschen en sväng.
Sen blir det marknad med diverse "barn-kul" i Österby, så vi ska ner och titta lite.
Sen måste vi bara titta och heja på svärfar som ska vara med i den årliga Roddstafetten. Det ska bli kul!

Ikväll har jag frivilligt erbjudit mig att vara chafför i Gävle, det är cruising där ikväll. Så jag vet vad jag har att göra! Det blir väl antagligen en lite vila på dan så man orkar med kvällen/natten!

Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Linda

Den där telefonen är snygg har kollat på en sånn vill så gärna ha en sånn.Men ska spara pengar å köpa en sånn där.=) Hoppa allt är bra med dig.Har du gått ner mycket nu..Kram

2008-08-31 @ 07:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!