Nyklippt

Så........ Nu är familjen nyklippta, alla utom jag.
Förra helgen började jag med hunden som såg ut som "Trassel-sudd", sen gick apparaten sönder så jag fick klippa sonen "för hand". Idag lagade jag apparaten så nu är sambon också nyfriserad, nu när det vankas födelsedag o allt!

Idag tänkte jag inte få så mycket gjort. Det blir väl film idag igen.
Imorgon ska jag pinas hos tandläkaren som ska skrapa tandsten *ajaj*
På fredag ska vi ta en tripp till Furuvik, det såg ju ut som att det skulle bli skapligt väder så det är bara att passa på! Sen får mitt lilla vilddjur träffa "kusinerna"och leka av sig lite innan det börjar bli dags att återgå till vardagen.

Vi höres



Kommentarer
Postat av: Monica

Är också nyklippt och nyfärgad.Kostade 700 spänn!

Kanske blev det billigare att åka till Österbybruk??

2008-08-13 @ 22:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!