Trauma!

Det blev en traumatisk dag!
Sonen ramlade på någotvis och slog hål i pannan..... Jag var inte riktigt med om vad som hände, jag hörde mamma ropa att jag skulle ta honom och vänder mig då om o ser att han är blodig i ansiktet. Fort fram o kollar och ser då att det bara blir värre och att det nu pulserar blod..... Ingenting hade jag att trycka med så det fick bli min hand. Jag ropade åt syrran att jag behövde papper, hon rotade fram våtservetter och mamma kommer springandes med vanliga servetter.
När jag lyfter på handen så sprutar det blod om ungen. "Helvete" tänkte jag!!! Varpå syrran springer o kollar om det finns tryckförband.........."ja" men långt borta från där vi stog.
Så jag bär honom och mamma trycker så gott det går. När vi kommer fram så har det stillat sig lite och jag ser hur såret ser ut. Det var en spricka på drygt 2 cm och djup!
Så det var bara till att åka till akuten så dem fick kolla på det. Mycket riktigt så slutade det med 3 stygn i den lilla pannan!!!
4 år och redan märkt!!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Näe,stackarn!!Fy,jätteläskigt ju!!

2008-08-31 @ 17:40:09
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!