Vilken lättnad!

Jag pratade med min läkare på överviktsenheten nu på kvällen. Han tyckte inte att det lät så bra med min mage, så jag får sluta med modifast (tack o lov)
Så nu är det bara att hårdbanta! Han vill att jag ska gå ner i vikt ändå och jag har 3 veckor på mig!
Tänkte att jag ska prova någon av de andra ersättningarna som finns o se om min mage klarar dem.
Då tänkte jag ersätta i alla fall 2 mål mat om dagen, kanske 3, maggen bestämmer.
Så nu på kvällen har jag fått äta och det var himelskt gott! Det värsta är att jag säkert går upp dem där 4 kilona igen, men det är att ta till hårdhanskarna!!

Me GO!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!