Äntligen kom den!!

Det var en liten komiskt dag idag! På psykiatrin pratar vi om ätstörningar och ni som känner mig eller vet vem jag är, kan med blotta ögat se att jag har någon sorts ätstörning :) ja, ja det sitter i psyket i alla fall! Jag kom iaf att tänka på min remiss som skickades i juli förra året.
Ni som läst min blogg kanske kommer ihåg att jag pratade om vårdgarantin och att jag väntar på kallelse till överviktsenheten. JA!! Idag när jag kom hem så låg det där efterlängtade brevet i min brevlåda! På torsdag redan ska jag åka o lämna prover, om tre veckor ska jag träffa en läkare. Äntligen har det kommit igång!!

Jag kände ett riktigt rus genom min kropp när jag såg "Akademiska sjukhuset" -loggan på kuvertet!

Nu ska jag äntligen få hjälp!!! Kanske, kanske får jag känna att jag duger!



Kommentarer
Postat av: Monica

Du duger!!!Det är insidan som räknas,tro mig!!!

2008-02-06 @ 21:33:46
Postat av: Jenny J

Snäckan,du duger mer än väl!!
Men får detta dig att må toppenbra,så Grattis :)

2008-02-08 @ 09:55:28
URL: http://thegirlwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!