Det här var jobbigt!

I natt hade jag konstiga saker för mig! Jag vaknade hela tiden och tittade så täcket var rakt och fint, det skulle vara pressat. Jag skrattade för mig själv i morse när jag mindes vad jag pysslade med. Saken är den att jag hade nästan 40 graders feber och jag yrar alltid när jag har hög temp.
Jag var helt säker på att jag fått svalginflammation och mycket riktigt! Jag har streptokocker i halsen.... Så jag fick penicillin, alldeles lagom till "Eastcoasters Roselaws" årsfest imorgon. Så det blir till att vara nykter och städad. Jag har inte riktigt bestämt om jag verkligen ska gå, men det är synd att kasta pengarna i sjön eftersom det redan är betalt.
Nu ska jag göra nåt som jag gjort mest hela dan, sova!
                                        image26

Natti natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!