Fasta!

Imorgon bitti klockan 7:15 ska jag infinna mig på Samariterhemmet för provtagning. Jag ska vara fastande från klockan 20 ikväll och jag får inte RÖKA!! Aaaaah....hur ska det funka?!? Det första jag gör på mornarna är att gå ut och ta en rök, men det FÅR jag inte! Jag klarar nog av kvällen! Problemet kommer imorgon bitti! Ni som är rökare vet vad jag pratar om!

Efter provtagningen ska jag faktiskt åka till skolan. Hampus är fortfarande sjuk, men pappsen ska vara hemma på förmiddan sen tar moster Kim och kusin William över.
Anledningen till att jag måste till skolan är att jag har missat två prov den här veckan som måste göras. Sen är jag ledig i en vecka, därefter blir det praktik i fyra veckor. Jag vet inte ens var jag hamnar, så det vore bra att gå sista dan i skolan........

Imorgon har jag o Robban vår förlovningsdag! Vi har varit förlovade i 6 år! Kära nån vad tiden går fort när man har kul!!
                                             
Nu ska jag titta på film med sonen, han har inte gjort så mycket annat den här veckan :) Sen ska jag läsa och läsa och läsa! Jag har nog missat väldigt mycket känns det som! Samtidigt kan jag inte göra så mycket åt att jag måste vara hemma med en sjukling!

Ha en skön dag!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Jag har sökt på Resursen på ackis,kommer då att få jobba på 5 olika avd,måste vara mycket flexibel och kunna ändra turer o så,får 3000 kr mer i grundlön och högre ob ;)

Vart ska du vara på din praktik då?
Lycka till imorgon och grattis till dig o Robban på er 6-åriga förlovningsdag :)

2008-02-13 @ 16:14:38
URL: http://thegirlwho.blogg.se
Postat av: Jenny J

Okej,låter ju inte som värdens mest spännande praktik :S Hade min andra praktik med sköterskorna på vallongården,då fick man göra lite saker :)
Vad vill du prova på ackis sen när det är dags för den praktiken då?

2008-02-13 @ 16:59:32
URL: http://thegirlwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!