Har lite funderingar....

Nu har jag lov.....en hel vecka ska jag vara hemma med min son och bara ha det skönt!
Men eftersom jag vet att vi kommer gå varandra på nerverna till slut, så tänkte jag faktiskt börja renovera det andra sovrummet. Det var inte länge sen jag gjorde det, med eftersom det ska bli vårt sovrum så har jag ingen lust att ha söta katter som bård. Dem ska bort!
Det kommer gå ganska fort nu, för jag har ju redan rustat så det är bara att måla väggarna den här gången :)
Jag har redan hunnit med att måla mina garderobsdörrar, så jag har inget att göra nu!

Men fy, vad jag är duktig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!