Inflammation igen.....

Idag har det inte hänt mycket! Jag har dammsugit och röjt lite efter min käre son, kollat på film, stekt pannkakor, pratat med VC för Hampus har feber igen (lite kladdigt i hans öra) så han ska dit imorgon för en koll i öronen. Det är ju ett litet öronbarn det här. Jag har tappat räkningen redan.....

Igår kollade jag på "I am legend" med Will Smith, den räckte inte riktigt ända fram för mina förväntningar. Men visst hoppade jag till i soffan ibland..... så den är klart sevärd, om man vill bli lite skrämd!

Nu ska jag ha en lugn och skön kväll med "2900 Happiness", "Sjukhuset" och sen "Grey´s anatomy"

Ha det mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Ja,det sägs att vi Tvillingar är öronbarn,så... :)

2008-02-20 @ 20:56:47
URL: http://thegirlwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!