Inte världens bästa lördag!

Jag är fortfarande förkyld!! Snart blir jag galen! Det skulle ju i alla fall vara lite roligt att känna smaken på det jag äter, men nej! Det är såå tråkigt att stoppa nåt i munnen!

Idag har jag slipat spackel på garderobsdörrarna, sen har jag spacklat lite på dem igen.... Det tar tid med dem! Men det är ju för att det är så himla tråkigt!
Jag har i alla fall bestämt att de ska vara färdiga och på plats innan jag börjar med Hampus rum (igen) för det ska bli vårt sovrum! 
Där blir det också vita väggar, dock med en fondvägg som blir kakaobrun. Det tror jag blir super fint! Jag är väldigt sugen på att börja redan nu, men det är lika bra att dörrarna blir klara först annars kommer de stå där till min 30-års dag!

Hoppas ni får en jätte trevlig och skön lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!