Mera snö!

Det snöar o snöar! Härlig tid det här!
Det som är så kul är att det känns otroligt skönt när man har skottat! Höh......vilket liv jag har! :)
Igår var Hampus ut med morfar på snöskotern. Jag kommer aldrig glömma hans min o glädje när jag sa att morfar ville ta med honom på en tur! Gissa om det var någon som var nöjd när de kom tillbaka!!
Men jag kunde inte riktigt slappna av! För jag minns när jag var liten o min bror var med plastpappa ut på en skotertur. Det slutade med att brorsan ramlade av o kom hem med en hjärnskakning! Men jag tror ändå att morfar (min plastpappa) har det i tankarna än idag, så han tar det nog försiktigt! I alla fall hoppas mina mammakänslor det :)

Nu ska jag faktiskt gå o knyta mig! Jag tror jag har fått för mycket syre efter långpromenaden idag :)

God natt o sov gott mina vänner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!