Min stackars kisse!

Jag känner mig riktigt elak idag! Vi kom hem från veterinären för en stund sedan, med en Willy som blivit av med kulorna. Jag verkligen hatar att se djur lida!
Jag talade om för min son att Willy skulle få vara i fred i badrummet och att han hade jätteont. Men vad gör han!?! Han går in och vänder kattburen upp och ner, inte nog med det så strör han lite kattsand på honom också...... *Grrr Då var det en mamma som brann!! Han fick gå upp på sitt rum och skämmas med ett sanningens ord ringandes i öronen!
Jag tog hand om Willy och gjorde ren honom från både sand och kiss...... Det är så synd om honom!
När jag var klar så tyckte jag att det var lite väl tyst på övervåningen, så det var bara att gå upp och kolla läget! Jag tänkte att busfröt gör säkert nåt han inte ska göra, men tji fick jag! Han hade lagt sig i min säng och nu sover han! Så där fick jag förklaringen till rackartygen! Han var trött!! :)

Willy blev så orolig av denna resa så han var uppe och försökte gå, men det gick inte så bra! Jag svepte in honom i en handduk och höll om honom så han skulle lugna sig. Nu ligger han i fåtöljen bredvid mig och sover han också!

Jag tror jag ska göra likadant!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!